ФОРМУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ КІНОСТУДІЙНИХ КОМПЛЕКСІВ. ДОСВІД США
DOI:
https://doi.org/10.32347/2077-3455.2020.56.335-344Ключові слова:
архітектура, архітектурні рішення, кіностудійні утворення, кіностудія, кіностудійний комплекс (КК).Анотація
Проаналізовано архітектурно-планувальні рішення кіностудійних комплесів в США, В статті розглядаються основні передумови формування даних об’єктів, вивчені їх основні функціональні і архітектурно-планувальні особливостіПосилання
Agafonova, N.A. (2005) Iskusstvo kino. Jetapy, stili, mastera: posobie dlja studentov vuzov, Minsk.(in Russian)
Aleinikov M. (1936) Struktura suchasnoi kinostudii. Radianske kino,6, 41-48(in Russian)
Berger, A.A. (2005) Videt' – znachit' verit'. Vvedenie v zritel'nuju kommunikaciju, Vil'jams edn., Minsk. (in Russian)
Gel'fond, A.JI (2006) Arhitekturnoe proektirovanie obshhestvennyh zdanij i sooruzhenij: Uchebnoe. Posobie., Arhitektura-S edn., Moskva. (in Russian)
Gosejko L. (2005) Istoriya ukrayins`kogo kinematografa 1986–1995 rr.—Kyyiv. (in Ukrainian)
Komarov M. O.(2019) Perekhidnyi etap u funktsionalnii orhanizatsii ukrainskykh derzhavnykh kinostudii .Tezy dopovidei mizhnarodnoi konferentsii Mystetstvo na zlami: kryzovi momenty postupu v mezhakh vseukrainskoi tvorcho-naukovoi aktsii «Mystetstvo molodykh 2019», 23–24. (in Ukrainian)
Komarov M. O.( 2016) Urbanistychnyi aspekt u tvorenni ukrainskoho kinoprostoru .Naukovyi zbirnyk "Ukrainska akademiia mystetstv" Doslidnytski ta naukovo-metodychni pratsi,25, 303–311. (in Ukrainian)
Konopljov B.N. (1988) Osnovy fil'moproizvodstva: uch. posobie dlja kinovuzov. Iskusstvo edn, Moskva. (in Russian)
Musiyevska V.O.(2018) Osoblyvosti arkhitekturno-planuvalnykh rishen kinostudiinykh kompleksiv . Scientific publication Mistobuduvannya ta terytorialʹne planuvannya KNUBA, 68, 376–377. (in Ukrainian)
Istoriia svitovoho kino. Natsionalna biblioteka Ukrainy imeni V.I.Vernadskoho. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/Stattia http://nbuv.gov.ua/node/1909.(in Ukrainian)
Skovorodina A. (2013) Istorija kompanii Paramount Pictures. Istorija SShA: materialy k kursu. Retrieved from: https://ushistory.ru/populjarnaja-literatura/1108-istorija-kompanii-paramount-pictures-sp-248152514(in Russian)
Tashbulatov R.G. (2013)Jevoljucija arhitektury kinostudij. Arhitekton: izvestija vuzov» Jelektronnoe izdanija Prilozhenie Sentjabr',42. Retrieved from: http://archvuz.ru/2013_22/9. (in Russian)
Tashbulatov R.G. (2013) Kinostudijnyj kompleks, kak odin iz centrov obshhestvennoj zhizni goroda. Materialy mezhdunarodnoj nauchnoj konferencii. Molodye issledovateli regionam. Tom 1. Sekcija «Arhitektura i dizajn arhitekturnoj sredy», 329-331. Retrieved from: http://www.regconf.vstu.edu.ru/(in Russian)
Teplic E.(1971) Istorija kinoiskusstva. Progress edn, Moskva. (in Russian)
Ferdman Ju. V. Arhitektura sovremennyh pavil'onov kino i televidenija. Avtoreferat dis. na zdobuttja nauk. stupenja kand. arh. nauk «arhіtektura» Moskva, 28, 20. (in Russian)
Filkevych M. O. (2006) Dovzhenkivtsi. Storinky nashoi istorii.Kyiv.(in Ukrainian)
Company history. Retrieved from: https://www.warnerbros.com/studio/about-studio/company-history (in English)
Jacobson B.( 2014) Fantastic Functionality: Studio Architecture and the Visual Rhetoric of Early Hollywood .Film History, 52–81. (in English)
Jacobson B.(2015) Studios Before the System: Architecture, Technology, and the Emergence of Cinematic Space (in English)
Paramount Story . Retrieved from http://www.paramountstudios.com/paramount-history.html. (in English)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Veronika Musiyevska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).