АКТУАЛЬНІСТЬ І ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ПРОСВІТНИЦЬКИХ ЦЕНТРІВ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2077-3455.2022.64.147-157Ключові слова:
навчання протягом життя, безперервна освіта, науково-просвітницький центр, поліфункціональність, адаптивні простори, динамічна адаптаціяАнотація
В статті аргументується потреба створення науково-просвітницьких центрів в контексті сучасного розвитку міста. Розглядаються основні поняття та особливості організації науково-просвітницького суспільного простору. Особлива увага приділяється новітнім тенденціям та технологіям організації просвітницьких закладів.
Посилання
Список джерел:
Bowdoin College Science Facility. International Architecture Yearbook. The Images Publishing Group Pty Ltd Image House. 1999. № 5. С. 60-61.
Щодо додаткової освіти в Україні - НДІ ПІД. Електронний ресурс. URL:http://www.ndipit.com.ua/ua/instytut/pres-centr/novyny/schodo-dodatkovoyi-osvitu-v-ukrayiny.html (дата звернення 09.04.2022).
Освіта дорослих. Підвищення кваліфікації – Інститут модернізації змісту освіти. Електронний ресурс. URL: https://imzo.gov.ua/osvita/osvita-doroslih/ (дата звернення 09.04.2022).
Абдиров А.М., Сарбасова К.А., Ташкенбаєвих Ж.М. Формування дослідних університетів та їх роль в інноваційному розвитку. Міжнародний журнал прикладних і фундаментальних досліджень. 2015. Вип. 6-3. С. 496-500.
Зязюн І. А. Гуманістична стратегія і практика навчального процесу. Рідна школа. 2000. Вип. 8. C. 15-22.
Making a European area of lifelong learning a reality. – http://ec.europa.eu/education/ (дата звернення 13.02.2022).
Лук'янова Л. Освіта дорослих. Теорія, досвід, перспективи. 2018. Вип. 1(14). С. 1-11.
Ежов В. И. Архитектура общественных зданий и комплексов. Киев, ВИСТКА. 2006. С. 380.
Кравченко І. Л. Дисертація «Теоретичні основи формування архітектури закладів неформальної освіти.». URL: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2015/Дисертація-на-здобуття-наукового-ступеня-д.а.-Кравченко-Ірини-Леонідівни.pdf (дата звернення 15.02.2022).
Детский культурный центр в Копенгагине, Дания от Dorte Mandrup. URL: https://hqarch.ru/objects/detskij-kulturnyj-tsentr-v-kopengagene (дата звернення 15.02.2022).
Дворец творчества школьников в городе Астана, республика Казахстан. URL:https://archi.ru/projects/world/6598/dvorec-tvorchestva-shkolnikov-v-gorode-astana-respublika-kazakhstan (дата звернення 15.02.2022).
AGT Southern Crop Breeding Center, Ashley Halliday, ArchDaily. URL:https://www.archdaily.com/982948/agt-southern-crop-breeding-center-ashley-halliday (дата звернення 15.02.2022).
Experimentarium / CEBRA | ArchDaily. URL:https://www.archdaily.com/804130/experimentarium-cebra (дата звернення 15.02.2022).
Incheon Children Science Museum / HAEAHN Architecture + Yooshin Architects & Engineers + Seongwoo Engineering & Architects, ArchDaily. URL:https://www.archdaily.com/560579/incheon-children-science-museum-haeahn-architecture-yooshin-architects-and-engineers-seongwoo-engineering-and-architects
Hydropolis, ART FM, ArchDaily. URL:https://www.archdaily.com/798770/hydropolis-art-fm?ad_medium=gallery (дата звернення 15.02.2022).
Belgrade Centre for Promotion of Science / DVA plus. URL: https://www.archdaily.com/124415/belgrade-centre-for-promotion-of-science-dva-plus?ad_medium=gallery (дата звернення 15.02.2022).
Cullen Joe. ‘Going Lifelong Learning’: critical factors for the development of Lifelong Learning Centres Tavistock Institute. Arcola Research LLP; UK. 39 p.
References
Bowdoin College Science Facility. (1999). International Yearbook of Architecture, 5, P-p. 60–61. (in English)
Research Institute PID. (2021). Regarding additional education in Ukraine. [Shchodo dodatkovoyi osvity v Ukrayini.] Electronic resource. URL: http://www.ndipit.com.ua/ua/instytut/pres-centr/novyny/schodo-dodatkovoyi-osvitu-v-ukrayiny.html (accessed 09.04.2022). (in Ukrainian)
Institute for Modernization of Educational Content. (2020). Adult education. Advanced training. [Osvita doroslykh. Pidvyshchennya kvalifikatsiyi.] Electronic resource. URL: https://imzo.gov.ua/osvita/osvita-doroslih/ (access date 09.04.2022). (in Ukrainian)
Abdirov A.M., Sarbasova K.A., Tashkenbayev Zh. M. (2015). Formation of research universities and their role in innovative development. International Journal of Applied and Basic Research. [Formuvannya doslidnykh universytetiv ta yikh rolʹ v innovatsiynomu rozvytku.] Mizhnarodnyy zhurnal prykladnykh i fundamentalʹnykh doslidzhenʹ, 6 (3), P-p. 496-500. (in Ukrainian)
Zyazyun I.A. (2000). Humanistic strategy and practice of educational process. Native school. [Humanistychna stratehiya i praktyka navchalʹnoho protsesu.] Ridna shkola, 8, P-p. 15-22. (in Ukrainian)
Implementation of the European area of lifelong learning. (2019). Electronic resource. http://ec.europa.eu/education/ (accessed 13.02.2022). (in English)
Lukyanova L. (2018) Adult education. Adult education: theory, experience, perspectives. [Osvita doroslykh.] Osvita doroslykh: teoriya, dosvid, perspektyvy, 1(14), P-p. 1-11. (in Ukrainian)
Yezhov V.I. (2006). Architecture of public buildings and complexes. [Arkhitektura obshchestvennykh zdaniy i kompleksov.], P. 380. (in Russian)
Kravchenko I.L. (2022) Dissertation "Theoretical foundations of architecture of non-formal education." [Dysertatsiya «Teoretychni osnovy formuvannya arkhitektury zakladiv neformalʹnoyi osvity.».] Electronic resourse. URL: http://www.knuba.edu.ua/ukr/wp-content/uploads/2015/Dissertation-on-achieving-scientific-degree-a.-Kravchenko-Iryna-Leonidivna.pdf .2022. (in Ukrainian)
Children's Cultural Center in Copenhagen, Denmark with Dorte Mandrup. [Detskiy kul'turnyy tsentr v Kopengagine, Daniya ot Dorte Mandrup.] Electronic resource. URL: https://hqarch.ru/objects/detskij-kulturnyj-tsentr-v-kopengagene (accessed 15.02.2022). (in Russian)
Palace of creativity of schoolchildren in Astana, Republic of Kazakhstan. [Dvorets tvorchestva shkol'nikov v gorode Astana, respublika Kazakhstan.] Electronic resource. URL: https://archi.ru/projects/world/6598/dvorec-tvorchestva-shkolnikov-v-gorode-astana-respublika-kazakhstan (access date 15.02.2022). (in Russian)
AGT Southern Crop Breeding Center, Ashley Halliday, ArchDaily. Electronic resource. URL: https://www.archdaily.com/982948/agt-southern-crop-breeding-center-ashley-halliday (accessed 15.02.2022). (in English)
Experimentarium / CEBRA | ArchDaily. Electronic resource.. URL: https://www.archdaily.com/804130/experimentarium-cebra (accessed 15.02.2022). (in English)
Incheon Children's Science Museum / Architecture HAEAHN + Yooshin Architects & Engineers + Seongwoo Engineering & Architects, ArchDaily. Electronic resource.. URL: https://www.archdaily.com/560579/incheon-children-science-museum-haeahn-architecture-yooshin-architects-and-engineers-seongwoo-engineering-and-architects (in English)
Hydropolis, ART FM, ArchDaily. Electronic resource. URL: https://www.archdaily.com/798770/hydropolis-art-fm? Ad_medium = gallery (accessed 15.02.2022). (in English)
Belgrade Center for Science Promotion / DVA plus. Electronic resource. URL: https://www.archdaily.com/124415/belgrade-centre-for-promotion-of-science-dva-plus?ad_medium=gallery (accessed 15.02.2022). (in English)
Cullen Joe. (2012). Lifelong Learning: Decisive Factors for the Development of Lifelong Learning Centers at the Tavistock Institute Arcola Research LLP, P. 39. (in English)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Шереметьєва Вікторія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).