МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ КОМПЛЕКСІВ НА ОСНОВІ УНІФІКОВАНИХ БЛОК-МОДУЛІВ

Автор(и)

  • Ольга Гомон Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна http://orcid.org/0000-0002-1949-5635
  • Гелена Ковальська Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна http://orcid.org/0000-0002-9873-5413

DOI:

https://doi.org/10.32347/2077-3455.2022.63.218-226

Ключові слова:

житлова забудова, мікрорайон, заклад дошкільної освіти, початкова школа, освітній комплекс

Анотація

Розглянуто освітній комплекс, як архітектурну споруду на основі застосування ефективних методів прискореного проектування та будівництва закладів соціальної сфери. Запропоновано методику проектування освітніх комплексів «Дитячий садок-початкова школа» на основі уніфікованих блок-модулів; розроблено різні варіанти уніфікованих функціональних елементів, що дозволяє комбінувати освітні комплекси різної місткості.

Біографії авторів

Ольга Гомон, Київський національний університет будівництва і архітектури

Кандидат архітектури, доцент кафедри теорії архітектури

Гелена Ковальська, Київський національний університет будівництва і архітектури

Доктор архітектури, професор, завідувач кафедри теорії архітектури

Посилання

Список джерел

Ежов В.И. Архитектура общественных зданий массового строительства. Москва: Стройиздат, 1983. 216 с.

Куцевич В.В. Реформування архітектурно-методологічної бази проектування об’єктів соціокультурного призначення в сучасних умовах України: дис. … д-ра арх. Київ, 2004.

Слєпцов О.С. Архітектура сучасної школи: гімназія новітніх біотехнологій: навч. посіб. Київ: А+С. 2011, 120 с.

Ковальський Л.М. Проблемы развития архитектуры учебно-воспитательных зданий. дис. … д-ра арх. Киев, 1995. 339 с.

Шемседінов Г.І. Проектування мобільних будівель.– К., 2007. – 143 с.

Kovalska G, Merylova I and Bulakh I 2019 International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering 8(12) 1765–1770.

Губов Б. М. Предложения по методике расчета сети и типам зданий дошкольных учреждений. Архитектура общественных зданий. 1983. Вып. 4. С. 27−32.

Дячок О.М. Принципи формування архітектури шкіл з нетрадиційними методами навчання: дис. …к. арх. Київ, 2000. 137 с.

Колокольникова Л.И. Формирование компьютерных цетров в учебных заведениях: автореф. дис. ... к. арх. Киев, 1984. 17 с.

Начева Е.А. Совершенствование сети и типов школьных зданий в существующей застройке (на примере городов Украины): дис. …к. арх. Киев, 1992. 120 с.

Сьомка С.В. Архітектурно-планувальна організація будівель ліцеїв і гімназій ( в умовах України): автореф. дис. … к. арх. Київ, 1996. 16 с.

Тишкевич О.П. Архітектурно-планувальна організація сільських малокомплектних шкіл: дис. … к. арх. Київ, 2010. 192 с.

Шпаковская В.Т. Архитектурная оптимизация среды для учащихся подготовительных классов общеобразовательных школ: дис. … к. арх. Киев, 1983. 203 с.

Шпаковская В.Т., Начева Е.А. Основные тенденции совершенствования материальной базы школьных зданий на современном этапе. Архитектура общественных зданий Киев ЗНИИЭП. Киев, 1987. С. 15–27.

Юрчишин О.М. Об’єкти дитячого дошкільного та позашкільного виховання надмалої місткості в житловому середовищі: автореф. дис. ... к. арх. Львів, 2009. 24 с.

References

Ezhov V.I. (1983). Architecture of public buildings of mass construction. [Arkhitektura obshchestvennykh zdaniy massovogo stroitel'stva]: Moscow: Stroyizdat, 216 p. (in Russian)

Kutsevich V.V. (2004). Reforming of architectural and methodological base of designing of objects of sociocultural appointment in modern conditions of Ukraine [Reformuvannya arkhitekturno-metodolohichnoyi bazy proektuvannya ob’yektiv sotsiokul’turnoho pryznachennya v suchasnykh umovakh Ukrayiny]: dіs. … d. arсh. Kyiv. (in Ukrainian)

Sleptsov O.S. (2011). Architecture of a modern school: gymnasium of the newest biotechnologies [Arkhitektura suchasnoyi shkoly: himnaziya novitnikh biotekhnolohiy]: textbook. way. Kyiv: A + C., 120 p. (in Ukrainian)

Kovalsky L.M. (1995). Problems of development of architecture of educational buildings [Problemy razvitiya arkhitektury uchebno-vospitatel'nykh zdaniy]: dіs. … d. arch. Kyiv, 339 p. (in Ukrainian)

Shemsedinov G.I. (2007). Design of mobile buildings [Proektuvannya mobil’nykh budivel’]: Kyiv. 143 p. (in Ukrainian)

Kovalska G., Merylova I. and Bulakh I. (2019). International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering 8(12) P. 1765–1770 (in English)

Gubov B.M. (1983). Proposals on the methodology for calculating the network and types of buildings for preschool institutions [Predlozheniya po metodike rascheta seti i tipam zdaniy doshkol’nykh uchrezhdeniy]. Architecture of public buildings Vol. 4. P. 27−32. (in Ukrainian)

Dyachok O.M. (2000). Principles of forming the architecture of schools with non-traditional teaching methods [Pryntsypy formuvannya arkhitektury shkil z netradytsiynymy metodamy navchannya]: Ph.D. dis....k. arch. Kyiv. 137 p. (in Ukrainian)

Kolokolnikova L.I. (1984). Formation of computer centers in educational institutions [Formirovaniye komp’yuternykh tsentrov v uchebnykh zavedeniyakh]: Ph.D. autoref. dis. ... k. arch. Kyiv. 17 p. (in Ukrainian)

Nacheva E.A. (1992). Improving the network and types of school buildings in the existing building (on the example of Ukrainian cities) [Sovershenstvovaniye seti I tipov shkol’nykh zdaniy v sushchestvuyushchey zastroyke (na primere gorodov Ukrainy)]: Ph.D. dis. …k. arch. Kyiv. 120 p. (in Ukrainian)

Seomka S.V. (1996). Architectural and planning organization of buildings of lyceums and gymnasiums (in the conditions of Ukraine) [Arkhitekturno-planuval’na orhanizatsiya budivel’ litseyiv i himnaziy (v umovakh Ukrayiny)]: Ph. D autoref. dis. ... k. arch. Kyiv. 16 p. (in Ukrainian)

Tyshkevich O.P. (2010). Architectural and planning organization of small rural schools [Arkhitekturno-planuval’na orhanizatsiya sil’s’kykh malokomplektnykh shkil]: Ph. D dis. ... k. arch. Kyiv. 192 p. (in Ukrainian)

Shpakovskaya V.T. (1983). Architectural optimization of the environment for students of preparatory classes of general education schools [Arkhitekturnaya optimizatsiya sredy dlya uchashchikhsya podgotovitel’nykh klassov obshcheobrazovatel’nykh shkol]: Ph. D dis. … k. arch. Kyiv. 203 p. (in Ukrainian)

Shpakovskaya V.T., Nacheva E.A. (1987). The main trends in improving the material base of school buildings at the present stage [Osnovnyye tendentsii sovershenstvovaniya material’noy bazy shkol’nykh zdaniy na sovremennom etape]. Architecture of public buildings Kiev ZNIIEP. Kyiv. P. 15–27. (in Ukrainian)

Yurchyshyn O.M. (2009). Objects of children's preschool and extra-curricular education of extremely small capacity in a residential environment [Ob’yekty dytyachoho doshkil’noho ta pozashkil’noho vykhovannya nadmaloyi mistkosti v zhytlovomu seredovyshchi ]: Ph.D autoref. ... k. arch. Lviv. 24 p. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-14

Як цитувати

Гомон, О., & Ковальська, Г. (2022). МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ КОМПЛЕКСІВ НА ОСНОВІ УНІФІКОВАНИХ БЛОК-МОДУЛІВ. Сучасні проблеми Архітектури та Містобудування, (63), 218–226. https://doi.org/10.32347/2077-3455.2022.63.218-226

Номер

Розділ

АРХІТЕКТУРА БУДІВЕЛЬ І СПОРУД