МЕТОДИКА ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНІХ КОМПЛЕКСІВ НА ОСНОВІ УНІФІКОВАНИХ БЛОК-МОДУЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.32347/2077-3455.2022.63.218-226Ключові слова:
житлова забудова, мікрорайон, заклад дошкільної освіти, початкова школа, освітній комплексАнотація
Розглянуто освітній комплекс, як архітектурну споруду на основі застосування ефективних методів прискореного проектування та будівництва закладів соціальної сфери. Запропоновано методику проектування освітніх комплексів «Дитячий садок-початкова школа» на основі уніфікованих блок-модулів; розроблено різні варіанти уніфікованих функціональних елементів, що дозволяє комбінувати освітні комплекси різної місткості.
Посилання
Список джерел
Ежов В.И. Архитектура общественных зданий массового строительства. Москва: Стройиздат, 1983. 216 с.
Куцевич В.В. Реформування архітектурно-методологічної бази проектування об’єктів соціокультурного призначення в сучасних умовах України: дис. … д-ра арх. Київ, 2004.
Слєпцов О.С. Архітектура сучасної школи: гімназія новітніх біотехнологій: навч. посіб. Київ: А+С. 2011, 120 с.
Ковальський Л.М. Проблемы развития архитектуры учебно-воспитательных зданий. дис. … д-ра арх. Киев, 1995. 339 с.
Шемседінов Г.І. Проектування мобільних будівель.– К., 2007. – 143 с.
Kovalska G, Merylova I and Bulakh I 2019 International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering 8(12) 1765–1770.
Губов Б. М. Предложения по методике расчета сети и типам зданий дошкольных учреждений. Архитектура общественных зданий. 1983. Вып. 4. С. 27−32.
Дячок О.М. Принципи формування архітектури шкіл з нетрадиційними методами навчання: дис. …к. арх. Київ, 2000. 137 с.
Колокольникова Л.И. Формирование компьютерных цетров в учебных заведениях: автореф. дис. ... к. арх. Киев, 1984. 17 с.
Начева Е.А. Совершенствование сети и типов школьных зданий в существующей застройке (на примере городов Украины): дис. …к. арх. Киев, 1992. 120 с.
Сьомка С.В. Архітектурно-планувальна організація будівель ліцеїв і гімназій ( в умовах України): автореф. дис. … к. арх. Київ, 1996. 16 с.
Тишкевич О.П. Архітектурно-планувальна організація сільських малокомплектних шкіл: дис. … к. арх. Київ, 2010. 192 с.
Шпаковская В.Т. Архитектурная оптимизация среды для учащихся подготовительных классов общеобразовательных школ: дис. … к. арх. Киев, 1983. 203 с.
Шпаковская В.Т., Начева Е.А. Основные тенденции совершенствования материальной базы школьных зданий на современном этапе. Архитектура общественных зданий Киев ЗНИИЭП. Киев, 1987. С. 15–27.
Юрчишин О.М. Об’єкти дитячого дошкільного та позашкільного виховання надмалої місткості в житловому середовищі: автореф. дис. ... к. арх. Львів, 2009. 24 с.
References
Ezhov V.I. (1983). Architecture of public buildings of mass construction. [Arkhitektura obshchestvennykh zdaniy massovogo stroitel'stva]: Moscow: Stroyizdat, 216 p. (in Russian)
Kutsevich V.V. (2004). Reforming of architectural and methodological base of designing of objects of sociocultural appointment in modern conditions of Ukraine [Reformuvannya arkhitekturno-metodolohichnoyi bazy proektuvannya ob’yektiv sotsiokul’turnoho pryznachennya v suchasnykh umovakh Ukrayiny]: dіs. … d. arсh. Kyiv. (in Ukrainian)
Sleptsov O.S. (2011). Architecture of a modern school: gymnasium of the newest biotechnologies [Arkhitektura suchasnoyi shkoly: himnaziya novitnikh biotekhnolohiy]: textbook. way. Kyiv: A + C., 120 p. (in Ukrainian)
Kovalsky L.M. (1995). Problems of development of architecture of educational buildings [Problemy razvitiya arkhitektury uchebno-vospitatel'nykh zdaniy]: dіs. … d. arch. Kyiv, 339 p. (in Ukrainian)
Shemsedinov G.I. (2007). Design of mobile buildings [Proektuvannya mobil’nykh budivel’]: Kyiv. 143 p. (in Ukrainian)
Kovalska G., Merylova I. and Bulakh I. (2019). International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering 8(12) P. 1765–1770 (in English)
Gubov B.M. (1983). Proposals on the methodology for calculating the network and types of buildings for preschool institutions [Predlozheniya po metodike rascheta seti i tipam zdaniy doshkol’nykh uchrezhdeniy]. Architecture of public buildings Vol. 4. P. 27−32. (in Ukrainian)
Dyachok O.M. (2000). Principles of forming the architecture of schools with non-traditional teaching methods [Pryntsypy formuvannya arkhitektury shkil z netradytsiynymy metodamy navchannya]: Ph.D. dis....k. arch. Kyiv. 137 p. (in Ukrainian)
Kolokolnikova L.I. (1984). Formation of computer centers in educational institutions [Formirovaniye komp’yuternykh tsentrov v uchebnykh zavedeniyakh]: Ph.D. autoref. dis. ... k. arch. Kyiv. 17 p. (in Ukrainian)
Nacheva E.A. (1992). Improving the network and types of school buildings in the existing building (on the example of Ukrainian cities) [Sovershenstvovaniye seti I tipov shkol’nykh zdaniy v sushchestvuyushchey zastroyke (na primere gorodov Ukrainy)]: Ph.D. dis. …k. arch. Kyiv. 120 p. (in Ukrainian)
Seomka S.V. (1996). Architectural and planning organization of buildings of lyceums and gymnasiums (in the conditions of Ukraine) [Arkhitekturno-planuval’na orhanizatsiya budivel’ litseyiv i himnaziy (v umovakh Ukrayiny)]: Ph. D autoref. dis. ... k. arch. Kyiv. 16 p. (in Ukrainian)
Tyshkevich O.P. (2010). Architectural and planning organization of small rural schools [Arkhitekturno-planuval’na orhanizatsiya sil’s’kykh malokomplektnykh shkil]: Ph. D dis. ... k. arch. Kyiv. 192 p. (in Ukrainian)
Shpakovskaya V.T. (1983). Architectural optimization of the environment for students of preparatory classes of general education schools [Arkhitekturnaya optimizatsiya sredy dlya uchashchikhsya podgotovitel’nykh klassov obshcheobrazovatel’nykh shkol]: Ph. D dis. … k. arch. Kyiv. 203 p. (in Ukrainian)
Shpakovskaya V.T., Nacheva E.A. (1987). The main trends in improving the material base of school buildings at the present stage [Osnovnyye tendentsii sovershenstvovaniya material’noy bazy shkol’nykh zdaniy na sovremennom etape]. Architecture of public buildings Kiev ZNIIEP. Kyiv. P. 15–27. (in Ukrainian)
Yurchyshyn O.M. (2009). Objects of children's preschool and extra-curricular education of extremely small capacity in a residential environment [Ob’yekty dytyachoho doshkil’noho ta pozashkil’noho vykhovannya nadmaloyi mistkosti v zhytlovomu seredovyshchi ]: Ph.D autoref. ... k. arch. Lviv. 24 p. (in Ukrainian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Ольга Гомон, Гелена Ковальська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).