ЗАСОБИ ВІЗУАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ В АРХІТЕКТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Катерина Голубчак Івано-Франківський національний технічний університеу нафти і газу, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32347/2077-3455.2021.59.248-256

Ключові слова:

візуальні комунікації, графічний дизайн в архітектурі, інновації, архітектура освітніх закладів, інтерактивний дизайн

Анотація

Висвітлено актуальні тенденції застосування засобів графічного дизайну у формуванні гармонійного та ефективного візуально-комунікативного середовища. На основі аналізу та узагальнення світової практики організації внутрішнього простору закладів освіти, сформульовано основні підходи до впровадження засобів візуальних комунікацій в архітектурному середовищі.  Визначено, що засоби візуальних комунікацій середовищі освітніх установ покликані реалізувати ряд важливих функцій: орієнтація в просторі та структурування маршрутів пересування, створення візуального стилю та бренд-айдентики закладу, мотивація до освітньої діяльності, акцентування на художній виразності, забезпечення впізнаваності та індивідуалізація простору.

Біографія автора

Катерина Голубчак, Івано-Франківський національний технічний університеу нафти і газу

Кандидат архітектури, доцент кафедри архітектури та містобудування

Посилання

Список джерел

Mitton, M. Interior design visual presentation: A guide to graphics, models, and presentation techniques. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2003. Р 166–169.

Dean C. Graphic Interiors, Spaces Designed by Graphic Artist, Rockport Publishers Inc., USA, 2000. Р 24

Calori, C., Vanden-Eynden, D. Signage and wayfinding design: A complete guide to creating environmental graphic design systems, 2015. P 34

Hunter, S. Spatial Orientation, Environmental Perception and Wayfinding. IDeA Center, University at Buffalo, 2010.

Iftikhar, H., Asghar, S. and Luximon, Y. The efficacy of campus wayfinding signage: a comparative study from Hong Kong and Pakistan, Facilities, Vol. 38 No. 11/12, 2020. pp. 871-892. https://doi.org/10.1108/F-04-2020-0035.

Khomenko O. Wayfinding design in the spatial environment of an educational institution: design and methodological aspects. Architecton: Proceedings of Higher Education №3 (71) September, 2020. P. 8.

Kanakri, S., Schott, M., Mitchell, A., Mohammad, H., Etters, M., & Palme, N. Wayfinding systems in educational environments. Environment and Ecology Research, 4(5), 2016. 251-256. https://doi.org/10.13189/eer.2016.040503.

Ergun E. The Use of Graphic Design in Interior Spaces with the Effect of Maths, EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14 (1), 2018. p 383-395. DOI: 10.12973/ejmste/78034

Wiberg M. Interaction Design Meets Architectural Thinking // Interaction and Architecture. 2015. March-April. P. 60-63.

Underhub. URL: https://underhub.ua/ (дата звернення: 08.02.2021).

UNT Student Center by Perkins+Will. URL: https://www.interiordesign.net/ projects/12634-unt-student-center-by-perkins-will-2016-best-of-year-winner-for-mixed-branding-graphics/ (дата звернення: 08.02.2021).

Missouri Innovation Campus. URL: https://educationsnapshots.com/ projects/4146/missouri-innovation-campus/ (дата звернення: 12.02.2021).

Naming and branding for unique UWE Bristol innovation hub. URL: https://fiasco.design/project/branding-unique-innovation-centre/ (дата звернення: 12.02.2021).

References

Mitton, M. (2003). Interior design visual presentation: A guide to graphics, models, and presentation techniques. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons,. Р 166–169. (in English).

Dean C. (2000). Graphic Interiors, Spaces Designed by Graphic Artist, Rockport Publishers Inc., USA. Р 24 (in English).

Calori, C., (2015). Vanden-Eynden, D. Signage and wayfinding design: A complete guide to creating environmental graphic design systems. P 34 (in English). 4. Hunter, S. (2010). Spatial Orientation, Environmental Perception and Wayfinding. IDeA Center, University at Buffalo. (in English).

Iftikhar, H., Asghar, S. and Luximon, Y. (2020). The efficacy of campus wayfinding signage: a comparative study from Hong Kong and Pakistan, Facilities, Vol. 38 No.11/12. pp. 871-892. https://doi.org/10.1108/F-04-2020-0035. (in English).

Khomenko O. Wayfinding design in the spatial environment of an educational institution: design and methodological aspects. Architecton: Proceedings of Higher Education №3 (71) September, 2020. p8. (in English).

Kanakri, S., Schott, M., Mitchell, A., Mohammad, H., Etters, M., & Palme, N. (2016). Wayfinding systems in educational environments. Environment and Ecology Research, 4(5). 251-256. https://doi.org/10.13189/eer.2016.040503. (in English).

Ergun E. (2018). The Use of Graphic Design in Interior Spaces with the Effect of Maths, EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 14 (1). p 383-395. DOI: 10.12973/ejmste/78034. (in English).

Wiberg M. (2015). Interaction Design Meets Architectural Thinking // Interaction and Architecture.March-April. P. 60-63. (in English).

Underhub. (https://underhub.ua/) (in English).

UNT Student Center by Perkins+Will. (https://www.interiordesign.net/ projects/12634-unt-student-center-by-perkins-will-2016-best-of-year-winner-for-mixed-branding-graphics/) (in English).

Missouri Innovation Campus. (https://educationsnapshots.com/ projects/4146/missouri-innovation-campus/) (in English).

Naming and branding for unique UWE Bristol innovation hub. (https://fiasco.design/project/branding-unique-innovation-centre/) (in English).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-01

Як цитувати

Голубчак, К. (2021). ЗАСОБИ ВІЗУАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ В АРХІТЕКТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ . Сучасні проблеми Архітектури та Містобудування, (59), 248–256. https://doi.org/10.32347/2077-3455.2021.59.248-256

Номер

Розділ

Статті