Проблеми підготовки майбутніх фахівців спеціальності «дизайн» в сучасних вищих навчальних закладах України
DOI:
https://doi.org/10.32347/2077-3455.2019.55.3-13Ключові слова:
викладач, вищий навчальний заклад, дизайн, пропедевтика, професіоналізм, реклама, художня освітаАнотація
У статті висвітлюється проблематика вдосконалення сучасної художньої освіти в Україні, зокрема, для студентів спеціальності "Дизайн". Також аналізується роль викладача та питання розробки авторських методик у сучасній український освіті. У статті торкаються проблеми соціально-педагогічного та психологічного характеру, які на нашу думку посідають велике значення в процесі творчої співпраці між викладачем та студентом. Висвітлюється тема індивідуального підходу во викладання фахових дисциплінПосилання
Arkhytektura Sovetskoi Ukraynы / Y. N. Sedak, V. P. Dakhno, Yu. Y. Pyskovskyi y dr. – M.: Stroiyzdat, 1987. – 303 s. (in Russian)
Avtonomova N.B. Kandynskyi y khudozhestvennaia zhyzn Rossyy nachala 1910-kh hodov// Poэzyia y zhyvopys: Sbornyk trudov pamiaty N. Y. Khardzhyeva / Sostavlenye y obshchaia redaktsyia M. B. Meilakha y D. V. Sarabianova. – M.: Yazыky russkoi kulturы, 2000. – S. 120 -128. (in Russian)
Belkyn A. S. Sytuatsyia uspekha. Kake eё sozdat / A. S. Belkyn. – M.: Prosveshchenye, 1991. – 176 s. (in Russian)
Benem Rainer Vzghliad na sovremennuiu arkhytekturu: Эpokha masterov. / Pod red. E. V. Assa: Per. sanhl. – M.: Stroiyzdat,1980. – 172 s. (in Russian)
Biletskyi P. O. Mova obrazotvorchykh mystetstv. K.: Radianska shkola, 1973 — 128 s. (in Ukrainian)
Baukhauz / K. L. Lukychёva, A. N. Shukurova - М.: Bolshaia rossyiskaia эntsyklopedyia, 1904 – S. 113 - 114. (in Russian)
Bludov A.V. Formuvannia suchasnoi metodyky vykladannia zhyvopysu v tvorchykh VNZ (na prykladakh Baukhauza). Suchasni problemy arkhitektury ta mistobuduvannia: Naukovyi zbirnyk. – K., KNUBA, 2019. – Vyp. 53. S. 4 – 12. (in Ukrainian)
Devid Ohilvi.Ohylvy o reklame. - M.: eksmo, 2003.- 232s., yl. (in Russian)
Dzhon Teilor Hatto. Pereklad ukr. Markiian Plesak. Prykhovana istoriia amerykanskoi osvity - Dior-K, 2016. – 448 s. (in Ukrainian)
Driu Zh. - M. Lomaia stereotypы.-M.: Pyter, 2003. – 272 s.: yl. (in Russian)
Zhdanova-Nedilko O. Formuvannia pedahohichnoi maisternosti yak stratehiia vykladannia pedahohichnykh dystsyplin u vyshchyi shkoli. / O. Zhdanova-Nedilko //Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni V.H. Korolenka. - Vypusk 13. –Poltava, 2013. – seriia «Pedahohichni nauky». – S. 207 -212. (in Ukrainian)
Ivan Zaichenko Teoriia i metodyka profesiinoho navchannia. – Lira-K, 2016. – 580 s. (in Ukrainian)
Ytten Yokhannes. Yskusstvo formы. Moi forkurs v Baukhauze y druhykh shkolakh. – M.: Yzdatel D. Aronov, 2001. – 136 s. (in Russian)
Karter H. Эffektyvnaia reklama. Putevodytel dlia melkykh predpryiatyi.-M.: Prohress, 1991. – 280 s. (in Russian)
Klaryn V. M., Dzhurynskyi A. N. Pedahohycheskoe nasledye. - M.: Pedahohyka, 1988 — 416 s. (in Russian)
Kandynskyi V. Yzbrannыe trudы po teoryy yskusstva v 2 tomakh / Red. Kollehyia y sost. B. Avtonomova, D. S. Sarabarianov, V. S. Turchyn. – M.: Hyleia, 2001. – 736 s. (in Russian)
Kandynskyi V. Tochka y lynyia na ploskosty – M.: Azbuka, 2015, - 352 s. (in Russian)
Kopylova O. M. Formuvannia profesiinykh tsinnostei studentiv u protsesi navchannia pedahohichnykh dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh / Oksana Mykolaivna Kopylova. – Kryvyi Rih, 2012. – 224 s. (in Ukrainian)
Levkivskyi M. V. Istoriia pedahohiky. Vydannia 2-e, dopovnene. – K.: Tsentr navchalnoi literatury, 2006. – 376 s. (in Ukrainian)
Lvova Yu.L. Tvorcheskaia laboratoryia uchytelia/ Yudyf Lvovna Lvova. – M.: Prosveshchenye, 1992. – 224 s. (in Russian)
Nikolaienko S. M. Stratehiia rozvytku osvity Ukrainy: pochatku KhKhI stolittia / S.M. Nikolaienko. – K.: Znannia, 2006. – 253 s. (in Ukrainian)
Nikolaiesku I. Osoblyvosti imidzhovoi pidhotovky suchasnoho pedahoha v systemi pisliadyplomnoi osvity / I. Nikolaiesku // Vytoky pedahohichnoi maisternosti. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni V. H. Korolenka. Vypusk 12. –Poltava, 2012. – seriia «Pedahohichni nauky». – S. 207 - 212 s. (in Ukrainian)
Novykova Ya. V. Osobennosty prepodavanyia zhyvopysy v arkhytekturno-dyzainerskykh vuzakh v ramkakh propedevtycheskoho podkhoda. Vestnyk Novhorodskoho hosudarstvennoho unyversyteta. Vыpusk 48, 2008, - S. 44-47 (in Russian)
Fursa O. O. Tendentsii rozvytku dyzain-osvity v Ukraini ( druha polovyna KhKh - pochatok KhKhI stolittia). Zhytomyrskyi derzhavnyi universytet im. Ivana Franka. Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia doktora pedahohichnykh nauk. Zhytomyr – 2014. (in Ukrainian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Hanna Artemenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).